dijous, 13 de novembre del 2014

LES MEVES AFICIONS. MARINA GUARDIOLA. 1r. A

Les meves aficions

Les meves dos grans aficions són l’hípica i i el ball. Com ja vaig explicar en l’altra redacció, vaig començar a fer hípica als 8 anys i encara no he parat. M’agrada molt. 


L’hípica és el meu petit paradís. Allí ens ho passem molt bé, ens hi quedem tot el dissabte. Al matí fem classe de domar i salt. L’hora de dinar és molt entretinguda perquè entre mossegada i mossegada ens expliquem que tal ens ha anat la classe del matí i riem d’algunes caigudes gracioses. Llavors a la tarda netegem els cavalls i anem d’excursió. A més els nens i nenes som tots de quasi la mateixa edat i això fa que encara ens ho passem millor.

Entre setmana espero amb il·lusió que arribi dissabte per a poder anar a l’hípica i poder veure el meu cavall, que es diu Gold Dream, i els meus amics. El nom Gold Dream és en anglès, la traducció en català és Somni d’Or. Els seus antics propietaris li van posar així perquè és tot ros.

La meva altra afició és ballar, m’agrada molt perquè ballant m’allibero de totes les preocupacions i si estic trista em poso contenta. Fins ara havia anat a classes de dansa moderna amb les meves amigues del poble. I llavors al finalitzar el curs fèiem un espectacle i mostràvem als pares, padrins i familiars tot el que havíem fet i après.


Aquest any no em queda temps per fer tantes activitats. Per sort sempre tinc a punt la cadena de música i en un moment donat, a ballar s’ha dit !