divendres, 14 de novembre del 2014

LA MEVA AFICIÓ PREFERIDA. CRISTINA PALLISÉ 1r B

La meva afició preferida

La meva afició preferida és muntar a cavall. Munto a cavall des dels tres anys, i m’encanta. De llavors fins ara he après moltíssim! Muntar a cavall, sembla fàcil, sembla que s’ha de pujar damunt d’un cavall i ja està, però no, és una mica difícil.

Jo vaig aprendre a muntar a cavall amb un home d’Almatret, que en té molts, i jo un dia vaig anar amb el meu avi, ja mort, a la seva granja. I així, anant-hi cada dia, vaig aprendre’n.  I al cap dels anys, el senyor que tenia tants cavalls, em va regalar el que jo muntava sempre. A mi em va fer molta il·lusió i vaig ser molt feliç. El cavall que em va regalar, ara és molt vellet. Jo el cuido molt bé i espero que duri molts anys més.

Jo quan munto a cavall, em sento súper contenta, perquè em transmet molta energia el cavall, i em sento lliure quan estic damunt d’un, i més quan és el meu. Muntar a cavall és la meva vida, i em seguirà agradant sempre.

Quan sigui gran, vull tenir més d’un cavall, i seguiré muntant. El meu somni és tenir-ne bastants i muntar com una classe de granja i ensenyar a persones a muntar a cavall, i que vinguin escoles i tal per a fer voltes i ensenyar-los a muntar i que s’ho passin bé.