dimarts, 18 de novembre del 2014

LES MEVES AFICIONS. ISAAC PRATS 1r A

LES MEVES AFICIONS


La meva afició més important és anar a caçar. Des de petit que hi vaig amb  el meu pare i mon germà gran, anem amb la colla de caçadors on hi ha també un cosí germà del pare que té un munt de gossos, quasi trenta. M’he arribat a aixecar a les cinc del matí per anar al porc senglar, sobretot a l’estiu, que és quan fa més calor. Quan anem al conill és més divertit perquè et fas un fart de córrer per la serra. Veure caçar als gossos és molt emocionant!

Una altra afició que tinc és jugar amb els amics amb la consola o amb el portàtil a jocs de guerra, encara que cadascun estigui a casa seva podem jugar junts gràcies a les tecnologies i els ordinadors. Això està molt bé sobretot quan no pots sortir de casa, sigui perquè plou o estàs castigat.

Sempre m’han agradat els esports; jugo a futbol i a bàsquet, encara que sempre ho he fet de per lliure. Quan anava a escola vaig fer d’ extraescolar multiesports, però després es va deixar de fer i si he fet esport ha sigut pel meu compte.

També m’agrada molt mirar documentals d’animals i d’història. El món dels animals el trobo molt interessant, abans els feien a TV2 i ara amb el “Nathional Geografic” n’hi pots mirar molts més.

A casa tinc dos mascotes; un conill i un peix, m’entretinc jugant-hi moltes estones. Els gossets de caça els tinc en un pati i també hi jugo quan els  portem el menjar.
Però les hores de la tarda que tinc lliures abans de fer deures me les passo estant amb els amics, molt importants per mi.