dimarts, 14 d’octubre del 2014

LA PERLA. ISAAC PRATS. 1r A

LA PERLA
El meu animal preferit és el gos. Jo tinc tres gosses de caça de raça conillers, una de gran que es diu Perla i dos de petitetes, que són les seves filles, que ara tenen un mes i mig, i es diuen Fúria i Sidra.

La Perla és una gossa molt afectuosa, li agrada fer-te festetes i ens fa molta companyia. És molt nerviosa, ràpida i molt bona per agafar conills. Físicament té una particularitat que crida molt l’atenció perquè té un ull de cada color; un és blau cel i l’altre marró fosc. El morro és blanquet i el cos blanc i marró. Dins de la raça dels conillers és de talla mitjana.
Ara fa poc que va criar i em va sorprendre molt com de gelosa es posa dels cadells si s’hi atansa un altre gos.  Quin instint de protecció més bèstia! Es tirava a les potes de l’altre bordant i ensenyant les dents. És bastant mansa però de tant en tant li surt la vena tossuda i ens hem de quadrar perquè cregui.

Un gos es pot convertir en el teu millor amic, sempre està disposat a escoltar-te i no li fa mandra mai anar a jugar amb tu. Jo a la meva gossa me l’estimo molt i crec que ella a mi també.