dimecres, 22 d’octubre del 2014

EL MEU ANIMAL PREFERIT. POL ROCA 1r A

El meu animal preferit

El meu animal preferit és un animal que viu a la selva de Hossoneslaf, al país de Hotelham al sud de Hoslofom just quan s'acaba Kolmkin i comença Wanting.

Es diu Donuts i és com una barreja de ratpenat i dònut; un dònut amb ulls i ales. El vaig conèixer en la meva expedició a la selva quan els natius en van capturar un grapat i me’n van oferir un. Em van dir que ells se’l menjaven cru i que era molt suau i dolç. Van afegir que tenia gust dels meus dònuts però era més gros i amb més sabor. Jo no en vaig voler menjar perquè em feia pena aquell pobret animaló tan bufó i me’n vaig voler emportar un a casa. Ara quan arribo a casa em ve a rebre tot content i se’m posa al braç com el lloro d’un pirata.

No el tinc en cap gàbia, està lliure a casa i si obro les finestres no marxa i si obro la porta tampoc. És molt simpàtic i afectuós. Sempre li dono menjar, li agraden les pipes de gira-sol i l’oli d’oliva i a vegades he de tornar a la selva per buscar algun coco Cuxicuxi, una mena de cocos blaus amb l’interior groc molt intens. Quan se’n menja un treu la seva llarga llengua de xocolata i es llepa la cara com dient que en vol més.
És un ésser fantàstic.