dimecres, 15 d’octubre del 2014

ANEM A COLLIR OLIVES. Isaac Prats 1r A

Anem a collir olives 

Dissabte, 17 de novembre,

Avui hem anat al tros a collir olives. Ha vingut amb nosaltres mon padrí Paco i ens ho hem passat molt bé. El meu padrí és molt divertit ja que sempre està fent “trastades”.

Ens hem posat a treballar, més ben dit, a pentinar olivers cap allà dos quarts de deu. No pintava massa bé el dia perquè la boira ens amenaçava de bastant a prop. Cap al migdia mentre la mare preparava el dinar, jo jugava amb els meus germans i al costat de la cisterna hem trobat una serpeta d’aigua. El meu padrí ha anat a buscar la bóta de vi al mas, ha agafat la serp, li ha obert la boca i cap a dins! Ha quedat la pobra bestiola ben emborratxada!! Quan l’ha soltat al mig del camí s’ha plantat tota pinxa i ha caigut estesa com si l’haguessin disparat, quin fart de riure!! Ha acabat marxant xino-xano cap al seu cau. Demà segurament tindrà ressaca.

Després de dinar hem hagut de marxar cap a casa perquè la boira ens ha atrapat de ple i tot s’ha mullat en un moment. Era tan espessa que no es veia res i per poc no ens equivoquem de camí.

Un cop a casa, després de canviats i dutxats hem menjat moniatos cuits al microones que m’agraden molt. Després he acompanyat el pare a descarregar el remolc al sindicat i hi havia molta cua perquè com que la gent ha hagut de retirar aviat, s’anaven concentrant tractors per entrar.


Jo sols pensava en l’endemà, a veure si el temps ens deixaria tornar al tros i podia veure la nostra amiga prenent el sol a la paret de la cisterna.